Audi A5 Forum & Audi S5 Forum banner
101 - 120 of 126 Posts
Ik heb de schema's en installatie-instructies. Geef me je e-mail en ik zal je helpen.
Hoi mijn vriend, ik kom uit Italië. En volgende week installeer ik de rs5-kofferbak met de spoiler. Kun je me alsjeblieft alle instructies die je in pdf hebt om het te installeren toesturen?
Mijn e-mail is: b.ristovski89@hotmail.com
Heel erg bedankt 🙏

Bericht voor eurodan07

Ik probeer een van uw kabelbomen te bemachtigen, zodat ik de spoiler kan inbouwen in mijn S5 uit 2010.

Mijn e-mailadres is:
phil.johnston911@gmail.com

Kunt u mij een prijs (met levering) e-mailen? Graag betaal ik via PayPal als dat handig is.

Groeten!!

Phil.
Even ter aanvulling... Ebay staat me niet toe om te kopen omdat ik in het Verenigd Koninkrijk ben.

@eurodan07

Hoi vriend. Bedankt voor het toesturen van de kabelboom. Ik ben er eindelijk aan toegekomen om hem vandaag te installeren, maar ben vlak voor de finish gestrand. De kabelboom die je me stuurde heeft twee extra connectoren (geen voor de CCM). Ik zit vast waar de laatste twee passen. Ik kon niets over deze extra draden vinden in de installatievideo. Kunt u advies geven?

2010 Audi S5 met CQ-module

Attachments

Discussion starter · #106 ·
@eurodan07

Hoi maat. Bedankt voor het toesturen van de kabelboom. Ik ben er vandaag eindelijk aan toegekomen om hem te installeren, maar ben vlak voor de finish gestrand. De kabelboom die je me stuurde heeft twee extra connectoren (geen voor de CCM). Ik zit vast waar de laatste twee passen. Ik kon niets over deze extra draden vinden in de installatievideo. Kunt u alstublieft advies geven.

2010 Audi S5 met CQ-module
@phil.johnston911
In de video leg ik dit uit op 26:45

Hoi allemaal,

Besloten om het elektrische bedradingsschema en de volledige retrofit-instructies voor deze modificatie te delen.

Veel plezier!
De gids vermeldt dat de spoiler-ECU van een RS5 (niet A7) moet komen. Ik heb twee vervangende ECU's van een A7 op mijn RS5 gebruikt vanwege waterinfiltratie. Ze werken prima, je hoeft ze alleen maar opnieuw te coderen om ervoor te zorgen dat de spoiler gelijk ligt met de achterklep wanneer deze is ingetrokken. Ik denk dat ik de codering op het Ross-tech forum heb gepost.

Het staat ook in dit onderwerp:

Hallo allemaal, weet iemand dat de byte, bit om spoiler in te schakelen 17 is, aangezien het labelbestand de optie niet weergeeft, zelfs als mijn cluster het ondersteunt en natuurlijk wordt er gezegd dat het verkeerd gecodeerd is, ik zal proberen deductie te gebruiken, maar geef er de voorkeur aan om er maar 1 aan te vinken lol.

Oké, het volgende, spoiler activeert niet met snelheden, is iemand dit al tegengekomen? Ik vraag me af of dit komt door een handmatige bediening met een knop vooraf. Ik weet zeker dat ik hem niet handmatig omhoog en omlaag heb gedaan, ik zal verder testen, maar ik gooi het er even uit, TIA.

2013 bcm 2 origineel gecodeerd prima, aangepast adapt 89 tot 650 voor standaard vlakke positionering, instrumenten geadviseerd zoals geadviseerd achterspoiler gemonteerd, ik kan ook terugcoderen naar 780 om te zien wat er gebeurt, ik zal het morgen opnieuw testen zonder handmatige activering.

101 - 120 of 126 Posts