Hallo allemaal,
Ik wil de RS5-spoiler op mijn S5 installeren.
Ik weet wat ik nodig heb om dit te doen... nieuwe kofferbak, spoiler, schakelaar, module en beugels, bedrading en hardware, rubberen bumpers en veren voor de kofferbak.
Ik weet dat dit onderwerp hier en op andere plaatsen al een paar keer aan de orde is geweest, maar ik ben op zoek naar bedradingsdetails. Ik heb niets kunnen vinden over bedrading. Ik weet dat er kits zijn die je kunt kopen en die worden geleverd met alle bedrading en instructies, maar ik wil geen 5.000 euro uitgeven aan een kit en dan nog meer om hem te laten spuiten. Dus ik ga de gebruikte onderdelen route, wat hoogstwaarschijnlijk betekent dat ik mijn eigen kabelboom ga maken. Ik hoef alleen maar te weten waar de schakelaar wordt aangesloten en blijkbaar zijn er 3 draden die je in de kabelboom van de auto moet splitsen. Ik vraag me af waar dat allemaal op aangesloten wordt, pin-outs, schema's, instructies of iemands ervaring zou gewaardeerd worden.
Plug and Play harnas hiervoor:
https://www.ebay.com/itm/324835337110
EDIT: Eindelijk tijd gehad om een installatievideo te maken. Zie de Youtube-link hieronder voor onderdeelnummers en een walkthrough over hoe je de conversie zelf kunt doen.