Audi A5 Forum & Audi S5 Forum banner
281 - 299 of 1,588 Posts

of zonder echte kaarten, met behulp van AppConnect (geactiveerd na gebruik van congo activator) dan met Carplay of Android Auto,
werkt ook prima met Google Maps
Bedankt voor het helpen van de screenshot. Het duurt ook even, zelfs met goede snelheden. Het beste idee is om een downloadmanager te gebruiken.

Bedankt voor de activator. Ik heb een Audi Q5 met MHS2_ER_AU_P2035. De activator (2.3) werkte voor mij en ik kan ook de nieuwe kaarten gebruiken. Ik wil Android Auto gebruiken en ik heb een ODBeleven gekocht, maar ik zie nu dat ik alleen een oplaadinterface heb. Kan ik op een of andere manier Android Auto in mijn auto gebruiken?

Hallo Thomas, vraag over: Android Auto.

Image

Mijn 2018 Audi Coupé gebruikt (zie hierboven) & ik heb zojuist de CONGO ACTIVATOR geïnstalleerd & ik heb nu navigatie.
Ik wil ook Android Auto + WAZE gebruiken voor lokale kaarten (Portugal).
Hoe update ik de USB-interface waar u hierboven melding van maakt? Kunt u een URL voor een tutorial plaatsen?
Hartelijk dank.

installeer gewoon de CONGO ACTIVATOR, als er dan hardware ontbreekt, bekijk dan hier de video hoe het moet

je hebt de kabel nodig (vanwege dataverbinding/connector) vandaag worden je usb's alleen opgeladen! en
je hebt deze 1x usb-interface nodig omdat ze daarin de chip voor data (licentie) hebben!
Kosten:
  • [*][*]Module: 5F. (Information Control Unit)
    Aanpassing
    Voertuigconfiguratie
    google_android_auto (aan)
    apple_car_play (aan)
    Apple_DIO = Aan
    [*]byte19 usb, moet ipod zijn (niet volledig)

FEC
    00060800 Apple Carplay
    00060900 Android Auto

Hoi iedereen! Allereerst wil ik @congo bedanken voor het geweldige werk met de activator voor Delphi. Het is me gelukt om de autonavigatie in mijn Audi A3 8V met versie MHS2_ER_AU_P2035 te ontgrendelen, werkend met kaarten 22, die van 22/23 is me nog niet gelukt, maar ik ben erg blij. Ik wil alleen een paar vragen stellen die ik heb. Ten eerste is het hoe ik POI's kan toevoegen aan MIJN AUDI speciale bestemmingen om vaste flitspalen toe te voegen (hier in Spanje is het volledig legaal) en ten tweede of er nog meer functies zijn die ik kan activeren, waarvoor de softwaretoepassingen dienen en waarom het OPS-systeem nu niet op het scherm verschijnt wanneer ik een obstakel nader met de Drive-versnelling, in de achteruit verschijnt het altijd samen met de achteruitrijcamera, heel erg bedankt en de beste groeten.

Hallo allemaal, Hallo Congo!

Ik wil je alleen maar vragen, kun je een oplossing hebben voor mhs2 China om eu te converteren? Hier is de foto met het softwarenummer! Bedankt voor je hulp…

groeten, Imre
Image

Hallo allemaal, hartelijk dank Congo voor je instructies over het activeren van de kaarten in de MMI. In mijn geval heb ik echter maar een "Charge only" USB-poort in mijn AUDI A4 2017 auto. Ik wilde vragen of ik zelfs met zo'n configuratie de kaarten kan installeren volgens jouw instructies. Ik begrijp niet precies wat de zin in je instructies betekent: "Als je de Charge only hebt, dan werkt de Smartphone interface niet. Je moet de AMI interface veranderen en de benodigde bedrading installeren." Betekent dit dat de kaarten wel werken, maar sommige andere niet? Bedankt voor de reactie.

Welke firmware heb je momenteel? Controleer dit via het rode menu

De zin in je instructies betekent: "Als je maar één Charge hebt, dan werkt de Smartphone-interface niet.
Je moet de AMI-interface veranderen en de benodigde bedrading installeren." Zie ook hier

Dat is om Android Auto of Carplay te laten werken na gebruik van de congo-activator, dus het is voor deze wens!

In jouw geval zullen kaarten werken!

Hé jongens, ik ben hier nieuw. Ik probeerde dit, en ik denk dat ik een domme fout heb gemaakt die me mijn unit (MHS2) zou kunnen kosten :cry: Ik gebruikte de activator, maar de radio heeft soms deze bug die van media komt. En aangezien het gewoon sneller is om een reset te doen, dan de auto opnieuw op te starten... Ik gebruikte de typische toetsencombinatie om de MMI opnieuw op te starten, maar ik vergat dat ik de SD al in de unit had zitten met de activator. Nou, hij zit in een bootloop. De MMI komt niet verder dan de initiële boot, duurt een paar seconden en start dan opnieuw op. Ik weet dat ik het verkeerd heb gedaan, het is een domme fout, ik ben misschien de pineut, ik accepteer mijn lot. Is er een manier om dit op te lossen zonder naar Audi te gaan en mijn ziel en een been te verkopen?

281 - 299 of 1,588 Posts