Audi A5 Forum & Audi S5 Forum banner
121 - 140 of 272 Posts
@congo Is er een manier om deze wijzigingen in MMI (uw serverrouting) die zullen worden aangebracht, te verwijderen? Zoals de oude Server IP API Backup weer terugzetten? Schrijf me ook, ik ben misschien ook geïnteresseerd in uw oplossing. Bedankt! A4 b9 2016 nieuwste SW

Discussion starter · #122 ·
Hallo, een herinstallatie van de software verwijdert alles. Maar als je verwacht dat de oude manier zal werken, kan ik je vertellen dat de kans bijna 0% is.

Deze december wordt de blok uitgebreid.

Trouwens, qua promoties... Kerstmis is mijn op een na beste tijd van het jaar, dus de goede oude kerstman komt dit jaar eerder voor sommigen van jullie.

Hoi @congo
Ik ben geïnteresseerd in je patch voor Google Earth. Geef instructies.
Audi A5 2012 MMI 3G + geen SIM-sleuf.
Internet beschikbaar via de telefoon hotspot (hotspot - TPlink WR702N - TL-MR3020 v1 - Audi MMI
Hoi,
Ik heb MMI 3G met simkaartsleuf. Maar de komende maanden wordt het 3g-netwerk alleen omgeschakeld naar 2g. Kan ik uw instellingen gebruiken om internet via de telefoon te hebben? Heeft u de instructies? Bedankt Tony

Discussion starter · #135 ·
Hallo,
probleem is vastgesteld.
Er wordt gewerkt aan een tijdelijke oplossing, de implementatie duurt minstens 2-3 dagen.

Over opgeven... dat zal ooit gebeuren, maar pas als ik alle mogelijke opties heb uitgeput :)
Het is waar dat het MMI3G+ systeem nu erg oud is en steeds moeilijker te ondersteunen wordt, maar zolang er een mogelijkheid is, blijf ik ze ondersteunen.

Ik verwacht minstens nog één wijziging in december, dus er kunnen nog andere verstoringen zijn, maar ik zal proberen dit onderwerp up-to-date te houden.

Groeten.

Hallo,
probleem is geïdentificeerd.
Er wordt gewerkt aan een tijdelijke oplossing, de implementatie duurt minstens 2-3 dagen.

Over mij die het opgeeft... dat zal ooit gebeuren, maar pas als ik alle mogelijke opties heb uitgeput :)
Het is waar dat het MMI3G+ systeem nu erg oud is en steeds moeilijker te ondersteunen wordt, maar zolang er een mogelijkheid is, blijf ik het ondersteunen.

Ik verwacht minstens nog één verandering in december, dus er kunnen andere verstoringen zijn, maar ik zal proberen dit onderwerp up-to-date te houden.

Groeten.
Bedankt @congo ;!

Ik neem aan dat u een update per e-mail stuurt naar iedereen die uw oplossing gebruikt?

Hallo,
probleem is geïdentificeerd.
Er wordt gewerkt aan een tijdelijke oplossing, de implementatie duurt minimaal 2-3 dagen.

Over mij die het opgeeft... dat zal ooit gebeuren, maar pas als ik alle mogelijke opties heb uitgeput :)
Het is waar dat het MMI3G+ systeem nu erg oud is en steeds moeilijker te ondersteunen wordt, maar zolang er een mogelijkheid is, blijf ik het ondersteunen.

Ik verwacht minstens nog een wijziging in december, dus er kunnen andere verstoringen zijn, maar ik zal proberen dit onderwerp up-to-date te houden.

Groeten.
Bedankt voor de inspanningen

Verzonden vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

121 - 140 of 272 Posts