Op het dashboard aan de rechterkant van het scherm zit een knop (set). Als je daarop drukt, doorloopt hij dingen als olie/accu etc. Wat doet hij en wat betekent het? Ik heb in het boek gekeken, maar kon niets vinden.
Nou, het is maar goed dat ik een PDF-kopie van de '16 A5_S5 Owners Manual in de cloud heb. Dit is wat ik in de Owners Manual vond:Op het dashboard aan de rechterkant van het beeldscherm zit een knop (set) die, wanneer je hem indrukt, door dingen als olie/accu enz. gaat. Wat doet hij en wat betekent het? Ik heb in het boek gekeken, maar kon niets vinden
De SET-knop voert de volgende functies uit:
Tijd, datum, temperatuurweergave en kilometerteller inschakelen:
Het display verschijnt gedurende ongeveer 30 seconden wanneer u de SET-knop indrukt met de ontsteking uit.
De Auto-Check-reeks starten:
Het Auto-Check-systeem bewaakt continu bepaalde individuele functies en componenten van het voertuig wanneer de ontsteking is ingeschakeld en wanneer het voertuig in beweging is.
Met de ontsteking ingeschakeld, kunt u de "Auto-Check-reeks" starten door op de SET-knop te drukken. U kunt een Auto-Check-reeks uitvoeren wanneer het voertuig stilstaat en de ontsteking is ingeschakeld of wanneer het voertuig langzamer rijdt dan 3 mph (5 km/u).
Daarnaast wordt het aantal sleutels dat voor uw voertuig is geĂŻnitialiseerd, weergegeven. L2 3/3 betekent dat er drie sleutels zijn geĂŻnitialiseerd. Met deze functie kunnen kopers van gebruikte auto's ervoor zorgen dat ze alle sleutels hebben ontvangen.
Als u bijvoorbeeld slechts twee sleutels krijgt, moet u het voertuig en de bestaande sleutels naar een erkende Audi-dealer brengen om de ontbrekende sleutel te laten uitschakelen. Het is ook belangrijk om uw verzekeringsmaatschappij op de hoogte te stellen van het verlies.
De snelheidsmelding instellen:
Door kort op de SET-knop te drukken, kunt u drempel 1 van de snelheidsmelding instellen tijdens het rijden (ga naar pagina 80). Door de druk op de SET-knop te behouden, verwijdert u de waarschuwingsdrempel.
Snelheidswaarschuwing #2:De maximumsnelheid blijft opgeslagen totdat deze wordt gewijzigd door opnieuw kort op de SET-knop te drukken of wordt verwijderd door lang op de knop te drukken.
Voor Snelheidswaarschuwing #2, zorg er gewoon voor dat deze op '0' staat.De radio MMI-regeleenheid wordt gebruikt om de waarschuwingsdrempel #2 in te stellen of te verwijderen.
Selecteer de functietoets CAR > Instrumentenpaneel > Snelheidswaarschuwing.
De waarschuwingsdrempel #2 kan worden ingesteld in het snelheidsbereik van 20 mph tot 150 mph. Instellingen kunnen worden aangepast in intervallen van 6 mph.
Bedankt voor de info, ik zal veranderen in "0" in de MMI-sectie en zal terugkoppelen.Matt,
Er zijn twee waarschuwingsinstellingen voor snelheid. Aangezien u niet hebt vermeld dat u naar de MMI bent gegaan om snelheidsinstellingen te verwijderen, denk ik dat uw Snelheidswaarschuwing #2 actief is. Ik zeg dit omdat de instructie die u hebt gevolgd met de SET-knop in het dashboard tussen de clusters alleen voor Snelheidswaarschuwing #1 is. Volgens de handleiding zijn dit de stappen om de snelheidswaarschuwingen te annuleren:
Snelheidswaarschuwing #1:
Snelheidswaarschuwing #2:
Voor Snelheidswaarschuwing #2 , zorg er gewoon voor dat deze op '0' staat.