Audi A5 Forum & Audi S5 Forum banner
Status
Not open for further replies.
781 - 800 of 3,801 Posts
@congo kun je de kaart van 2017 uploaden naar het andere platform dat je voor de anderen hebt gebruikt? Mega stopt gratis gebruikers met het downloaden van meer dan 4 GB per dag, terwijl je bij de andere gewoon meerdere mappen van 4 GB tegelijk kon downloaden.

Heb je ook gedachten over wat ik een paar berichten hierboven heb gepost?

Bedankt!

Save
.. moet een handleiding maken :(
kopieer de volgende mappen niet
pkgdb/LIT
pkgdb/LIT2
pkgdb/LIT3
U hebt mogelijk GEM (Green Engineering Menu) nodig, geactiveerd en gebruik de User Defined Mode en selecteer handmatig alles dat onder AUDI_MMl3G_ECE staat als het niet is geselecteerd.
Je moet dit aan de eerste post toevoegen :thumbsup:

Save
Heb dit draadje van begin tot eind doorgenomen en eindelijk de ballen gehad om het af te krijgen. Bedankt @congo voor alles en ook de belangrijkste PDF, want daar staat echt alles in.

Mijn exemplaar, dat uit 2014 komt, ging zonder problemen rechtstreeks naar K0942. Voor kaarten heb ik besloten om 6.22.4 te gebruiken in plaats van 6.24.2, alleen omdat ik een 32GB geheugenkaart had.

Eén ding dat ik graag zou willen weten, is wat het verschil is tussen de K0900 en K0942 firmware, want ik kon er niets over vinden.

@congo Kun je de kaart van 2017 uploaden naar het andere platform dat je voor de andere hebt gebruikt? Mega stopt gratis gebruikers met het downloaden van meer dan 4 GB per dag, terwijl je bij de andere gewoon meerdere mappen van 4 GB tegelijk kon downloaden.

Heb je ook gedachten over wat ik een paar berichten hierboven heb gepost?

Bedankt!
Je moet je router opnieuw opstarten en dan ben je klaar om te gaan met een nieuw IP-adres en 5 GB download.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Save
MMI 3G+/3GP navigatie 6.22.4 en firmware-updates - momenteel 2016

Ik heb alles naar de SD-kaart gekopieerd, behalve die 3 mappen met de naam LIT, zoals Congo zei. Gebruikersgedefinieerd gekozen en AUDI_MMI3G_ECE ingevoerd waar het vraagteken stond (foto is genomen nadat ik alles handmatig had geselecteerd, dus er staat een Y aan het einde).

Image

Daarna alle opties daarin geselecteerd, behalve Bootloader

Image

Image

Doe ik het goed of niet? Ik ben nog niet begonnen met de update. Wacht op uw bevestiging.

Save
Nou, ik heb 27% gedownload op mega, nu gepauzeerd en wacht nog 7 uur tot hun 4GB bandbreedtebeperking is gereset... denk dat ik helaas pas tegen donderdag/vrijdag klaar ben om te updaten :(

Save
Nou, ik heb 27% gedownload op mega, nu gepauzeerd en wachtend op nog 7 uur voor hun 4GB bandbreedtebeperking om te resetten... denk dat ik helaas tegen donderdag/vrijdag klaar ben om te updaten :(
Dude, stel je voor dat je het eindelijk downloadt en dan ziet dat sommige verkeerd zijn gedownload, dwz corrupt, dat zou je irriteren - toch?

Nou, dat is mij overkomen [emoji30], uiteindelijk de andere link gebruikt en het goede eraan was dat er geen beperkingen waren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MMI 3G+/3GP navigatie 6.22.4 en firmware-updates - momenteel 2016

Ik heb zojuist de kaarten bijgewerkt naar 6.24.2 op K0900 firmware. Tot nu toe goed, oude activering met Vlasoff Activator is geldig op nieuwe kaarten.

Image

781 - 800 of 3,801 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.