Audi A5 Forum & Audi S5 Forum banner
Status
Not open for further replies.
341 - 360 of 3,801 Posts
Hmm OK, dat zal ik proberen. Als ik van US naar EU converteer, moet ik dan alle EU-firmwares van K_0517_4 naar K_0900 installeren of gewoon de nieuwste?

Toen ik 3G High MMI converteerde, installeerde ik eerst de EU-software, daarna werden de tekens onzichtbaar, dus ontdekte ik dat ik eeprom opnieuw moest programmeren. Toen ik de eeprom programmeerde en MMI opstartte, waren de tekens er en was het niet nodig om de software opnieuw te installeren.
Toen ik dezelfde procedure met 3GP deed, werkte het niet, dus ofwel de volgorde van Europese talen in eeprom is verkeerd of ik moet de Europese software gewoon nog een keer opnieuw installeren.

EDIT: Ik denk dat je me in mijn laatste bericht verkeerd hebt begrepen. De EU-firmware-update is al geïnstalleerd vóór de EEPROM-flash. Na het flashen van de EEPROM zijn de tekens er nog steeds niet. Dus ik moet de update ofwel nog een keer opnieuw installeren (dit was niet nodig toen ik de 3G High MMI converteerde) of de taalvolgorde (en_GBde_DEfr_FR....tr_TRar_SA enzovoort) die in EEPROM is geflasht, is verkeerd.
Ik zal proberen K_0517_4 nog een keer opnieuw te installeren, misschien lost dit mijn probleem op.
Bedankt voor de taalbijdrage, is er een mogelijkheid dat u de extra codes die u voor de Arabische taal hebt toegevoegd, kunt delen? Was het "61 72 5F 53 41"? Is de taal succesvol toegevoegd?

Vreemd probleem

Hallo,
Ik heb een paar dagen besteed aan het (proberen) updaten van mijn MMI. Dit is een 3gp in een Audi A6 uit 2012.
De firmware-update verliep zonder veel problemen (uiteindelijk las ik dat ik gemakkelijk in één keer kon upgraden naar de 900-versie). Alles werkte, ik heb nu Google en Audi connect (heb zelfs de oproep toegevoegd met behulp van de functie).
Maar vandaag begon de grote update, de kaarten... Had veel problemen met het vinden van de juiste sd-kaart, maar eindigde met het gebruik van een 64gig geformatteerd in fat32. De update draaide een paar uur en zoals verwacht was de kaart geblokkeerd. Ik kopieerde het fsc-script, voerde het uit en de kaart kwam omhoog (blij mij), slechts één opmerking: ik voerde het script uit met mijn contacten uit, dus geen wlan-verbinding actief (dat zegt het logboek).
Het eerste wat ik merkte, was dat Google niet meer werkte, dus ik heb de 900-update opnieuw gedaan, Google weer ok.
Oké, tijd om een ​​foutscan uit te voeren met vcds, 3 fouten, de eerste was de verkeerde code voor de kaart (opgelost met het script), de tweede was de SVM-code (3276), opgelost met de handleiding en de laatste de beroemde 3623-beveiligingsfout. De laatste heb ik opgelost met de fsc-verwijderingstool.
Maar mijn laatste en grootste probleem: de gps berekent geen routes meer! Ik heb mijn kaarten, ik kan naar elke mogelijke locatie in 3D, 2D, Google, zelfs streetview scrollen, maar ik kan niet eens navigeren naar een straat om de hoek...
Iemand hetzelfde probleem gehad?

ps: net als een andere man op dit forum heb ik ook mijn oude kaart verwijderd zoals aanbevolen...

Bedankt

Hallo allemaal

Ik ben net begonnen met het proberen van de update van mijn firmware van P0530 naar K0900 en aangezien ik het B&O-geluidssysteem heb, ben ik het door de gebruiker gedefinieerde menu ingegaan, zodat ik het Bose-gedeelte niet update. Maar in het selectiemenu staat BoseG3_Q7 er niet, ik kan AMPLCPKO zien, dan DVD, dan ARU9440 etc. Is dit alleen omdat er geen update is voor het Bose-systeem of is het verborgen? Wil het gewoon zeker weten voordat ik het geluidssysteem verknal.

Veel dank, Paul
Bedankt voor je antwoord congo.

Ik bekijk alle beschikbare in de apparaatselectie en kan BO_ of iets dergelijks niet zien. Ik heb AMPLCPKO, ARU9440, DVD, MulOC, MulNIC, DUS130, KBD_FB8, MU9498, MuGPS, CombiStyles, GEMMI, sss, AudiSupportedFscs, MapStyles, MuTnrRef, TMCConfig, MUConsistency, boardbook en dan Start update?
Hoi allemaal

Ik vraag me af of iemand me hierbij kan helpen? Omdat ik niets over BO kan zien in de lijst met items in de upgrade, wil ik de firmware-upgrade niet proberen en het risico lopen mijn geluidssysteem te beschadigen.

Veel dank, Paul

PS Ik heb geprobeerd de 0767 firmware op mijn SD-kaart te zetten in plaats van 0900 en het ziet er hetzelfde uit?

Probeer het eens en de positionering en navigatie zouden moeten werken.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Dat was een van mijn laatste opties om te proberen (maar het werd laat en geen oppas ;)). Ging voor een ritje en dat werkte! Bedankt voor de geweldige tutorial, slechts één ding was me niet duidelijk, maar het kwam vanzelf uit: toen ik de FSC-verwijderingstool gebruikte, wist ik niet zeker of ik de activator opnieuw moest uitvoeren. Het antwoord (misschien handig voor anderen) is nee.

Bedankt!

Discussion starter · #347 ·
Tav, je A5 2012 is Face lift toch?

2007-2011 A5 B & O's "AMP_LC_P" wordt getoond tijdens de update. K0900 -> v.0190.
De nieuwe 2011(FL)-> "AMPLCPKO" is de naam die je tijdens de updateprocedure zult vinden. K0900 -> v.0030.
"Lear Corporation" is de fabrikant van B & O HW voor Audi.

Proost.

Hé jongens, de 03276-fout is opgelost, maar nu krijg ik de 01524 antenne voor telefoonfout in 5f, er staat open circuit intermitterend. Fout gewist maar hij verscheen opnieuw. Ideeën?

Hartelijk dank

Hoi iedereen,
ik wil CONGO "Heel erg bedankt" zeggen voor zijn perfecte richtlijn en firmware, 2 dagen geleden heb ik mijn AUDI ALL ROAD uit 2013 geĂĽpdatet met de laatste update.

Ik wacht op de update van 2017. Geweldig FORUM!

effe

Update A4 avant 2014

Hallo allemaal,

kom net van de originele service waar ik een aanbod kreeg voor een update voor een heel mooi bedrag, die gasten zijn gestoord!
Alsjeblieft, kan ik deze update gebruiken voor:
HN+_EU_AU3G_P0767
8R0060884BK ECE 6.17.3
Zo ja, dan zijn de stappen:
- firmware updaten
- kaarten updaten
- activeren?

Heel erg bedankt voor alle hulp die u kunt bieden!

Met vriendelijke groeten, Tom

Discussion starter · #354 ·
Ja, dat kan, en ja, in principe zijn de stappen oké.
Op de eerste pagina vindt u een mooie handleiding, neem de tijd om deze te lezen en als u dan vragen heeft, zal ik proberen deze te beantwoorden.
Proost :)

Hallo! Weet iemand iets over nieuws over nieuwe software voor 3G+? Komt er iets nieuws dan k900? Of komt er helemaal geen update voor dit platform, aangezien het de nieuwe MHI / MIB 2 is?

Hallo allemaal,
Ik heb een Audi A4 B8 (bouwjaar 2012) uitgerust met MMI 3G Plus met HD, 2 kaartsleuven zonder SIM-kaartingang en de volgende firmwareversie: HN+_EU_AU3G_P0513. Ik wil alles (firmware en kaarten) upgraden, maar voordat ik verder ga na het lezen van de procedure op de eerste pagina, wil ik u vragen:
1) Moet ik alle volgende firmwares installeren? (inclusief K0097)

• 8R0 906 961 BK – HN+_EU_AU3G_K_0517_4 (A4/A5/Q5/Q7) SVM:3GPEU517
• 8R0 906 961 CA – HN+_EU_AU3G_K_0612_2 (A4/A5/Q5/Q7) SVM:3GPEU612AU3G(w/o SIM)
• 8R0 906 961 CE – HN+_EU_AU3G_K_0614_2 (A4/A5/Q5/Q7) SVM:3GPEU614AU3G(w SIM)
• 8R0 906 961 DH – HN+_EU_AU3G_K_0767 (A4/A5/Q5/Q7) SVM: 3GPEU767AU3G
• 8R0 906 961 EB – HN+_EU_AU3G_K_0900 (A4/A5/Q5/Q7) SVM: 3GPEU900AU3G
• 8R0 906 961 AK – 3G_DAB_K0097 (A4/A5/Q5/Q7) SVM: 3GPRU0097

Of kan ik alleen de laatste (K0097) installeren?
Hartelijk dank

341 - 360 of 3,801 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.