Audi A5 Forum & Audi S5 Forum banner
1,301 - 1,320 of 1,584 Posts
vraag welke MMI-eenheid je hebt?
Als het een MHS2-eenheid is, kun je de congo activator v2.5 gebruiken zonder problemen/problemen, dit heeft niets te maken met VCDS-codering
Als je MMI-eenheid de navigatie heeft geactiveerd, helpt de activator je om de lifetime maps FEC-code te krijgen, zodat je vervolgens de laatste kaarten op de eerste pagina kunt gebruiken
MHS2_ER_ AU_ P1240 (2SD+sim).
nav komt uit de fabriek

Ik denk dat de VCDS-tutorial in het archief-pdf bedoeld is voor degenen die geen navigatie in hun unit hebben geactiveerd.

alex, bedankt voor de verduidelijking

S mr congo ho scaricato attivatore e mappe ma la cartella la devo scompattare per metterla sulla sd?
Pak eerst de Congo-activator uit en installeer deze op de lege SD-kaart. Gebruik vervolgens een lege SD-kaart van 32 GB en pak de kaarten erop uit en installeer ze.
Pak eerst de Congo-activator uit op de lege SD-kaart en installeer deze, gebruik vervolgens een lege SD-kaart van 32 GB en pak de kaarten erop uit en installeer ze.

MHS2_ER_AU_P1240 is succesvol gepatcht en bevat nu de kaarten van 2024, dankzij Congo. Ik ben echter benieuwd waar Audi elk jaar zijn kaartupdates vandaan haalt. Helaas toont de kaart van 2024 nog steeds winkels die een decennium oud zijn en bevat geen nieuwe wegen die in 2021 zijn aangelegd, althans in mijn stad. Er lijkt geen merkbaar verschil te zijn in vergelijking met de fabriekskaarten van 2017 die ik heb. Ik wil later de kaarten van 23/24 proberen, maar ik geloof niet dat ik daar ook geluk mee zal hebben.

Werkte perfect! Absolute GOAT @congo!
Ik heb nu de nieuwste 2024 kaarten op de oudste P0120..
Alles is perfect beschreven. Bedankt!
Als ontwikkelaar weet ik hoe moeilijk het is om dit te bereiken, dus ik wil iets kleins doneren voor een koud biertje (of een krat bier :))? Waar kan ik dat doen?
Als je uit Bulgarije komt, kan ik dat persoonlijk doen :) Ik zou graag een ontwikkelaar in dit vakgebied ontmoeten.

De volgende stap is het achteraf inbouwen van de USB-module en het activeren van Android Auto.

Heeft iemand het onlangs gedaan? Ik heb een paar vragen:
  • Moet ik updaten naar 1242 (momenteel 0120, mogelijke problemen?)
  • Heb ik de dubbele USB-module (8W0035736) nodig of kan ik alleen de groene USB (5Q0035726E) + AAwireless gebruiken en alles in het dashboardkastje verstoppen?
  • Ik zie beide modules op Aliexpress en andere sites, maar ik weet niet zeker hoe ze zullen werken. Als iemand ze onlangs heeft besteld en ze goed werken, kunt u dan enkele links delen?

Dat is het!
De juiste activator voor Audi MHS2-systemen gemaakt door Delphi.
Dit is het resultaat van een grondige systeem analyse en goede reverse engineering.
De tijd is gekomen en ik heb besloten om het te delen!
Het is nu gratis beschikbaar voor iedereen!

In tegenstelling tot de gelekte versie van de activator, is deze getest en wordt nu al een tijdje gebruikt.
Je zult de mogelijkheid om aangepaste POI's te installeren niet verliezen en het zal zeker je legale functie activeringscodes niet verlammen.
Ik kan niet garanderen dat dit op alle MMI's zal werken, maar ik heb nog nooit problemen gehad sinds ik het in 2016 heb gemaakt.
Wat sommigen ook mogen zeggen, de MMI-update is niet verplicht. Het is aan jou om te beslissen.
Als je MMI correct werkt en je geen problemen hebt opgemerkt, kun je dezelfde versie blijven gebruiken.
Geloof me, ik ken deze systemen van binnen en van buiten.
Zoals je hieronder zult zien, is de lijst met ondersteunde versies vrij lang en zal alleen maar langer worden met de tijd!
Als je besluit te updaten, abonneer je dan op dit onderwerp, want ik zal het updaten om informatie en software-updatebestanden op te nemen.

In de archieven vind je een handleiding.
Het is een heel eenvoudig proces en je hebt alleen een lege SD-kaart van 8-32 GB nodig, geformatteerd in FAT32.
Nadat je de MMI hebt geactiveerd, kun je de nieuwste navigatiekaarten gebruiken.

Hier is de lijst met ondersteunde versies, het is getest op vele anderen, maar voorlopig heb ik besloten de volgende op te nemen.
Als je software niet in de ondersteuningslijst staat, stuur me dan de back-up die de activator zal uitvoeren en ik zal deze toevoegen. Zorg er altijd voor dat je de nieuwste versie van de activator gebruikt.
[/CITATION]

Hallo,

Ondersteunt HMS2_EU_AU_P0120 carplay/android auto na USB-module installatie en coderingen + de activator?
Of moet ik het updaten naar een nieuwere versie?
Het beste is om het R.E.M menu te gebruiken en te kijken of de FEC codes worden ondersteund => "00060800" # Apple CarPlay / "00060900" # Google AndroidAuto
Gebruik dan de congo activator en test je usb-poort, misschien moet deze worden veranderd in een Carplay die werkt

Het beste is om het R.E.M menu te gebruiken en te kijken of de FEC-codes worden ondersteund => "00060800" # Apple CarPlay / "00060900" # Google AndroidAuto
Gebruik dan de congo activator en test je usb-poort, misschien moet deze worden gewijzigd in een werkende Carplay
Bedankt allemaal, jongens!
Het is me gelukt om Android Auto te laten draaien. Werkt best goed op deze oude mediaversie.

De stappen waren:
1. Gebruik Congo activator om de FEC's in te voegen
2. Gebruik OBD11 om de media coderingen te wijzigen om de Audi smartphone interface in het menu tevoorschijn te halen
3. Installeer de USB-module (https://www.a5oc.com/threads/mhs2-n...23-2024.178538/page-23?post_id=1643131&nested_view=1&sortby=oldest#post-1643131)
4. AAwireless toegevoegd en alles in het dashboardkastje verstopt.

Ik ben benieuwd of er voordelen zijn van het updaten van de media qua prestaties.
Kan ik changelogs vinden?

1,301 - 1,320 of 1,584 Posts