Dit is het!
De juiste activator voor Audi MHS2 systemen gemaakt door Delphi.
Het is het resultaat van diepgaande systeemanalyse en wat goede reverse engineering.
De tijd is gekomen en ik heb besloten om het te delen!
Nu is het gratis beschikbaar voor iedereen!
In tegenstelling tot de gelekte versie van de activator is deze getest en al geruime tijd in gebruik.
Je verliest niet de mogelijkheid om aangepaste POI's te installeren en het zal zeker je legale functie-activeringscodes niet beperken.
Ik kan niet garanderen dat het op elke MMI zal werken, maar ik heb nooit problemen gehad sinds ik het in 2016 heb gemaakt.
Ongeacht wat sommigen zeggen, een update van de MMI is niet verplicht. Dit is volledig aan jou.
Als je MMI goed werkt en je hebt geen problemen opgemerkt, dan kun je dezelfde versie blijven gebruiken.
Geloof me, ik ken deze systemen van binnen en van buiten.
Zoals je hieronder zult zien, is de lijst met ondersteunde versies behoorlijk lang en zal alleen maar langer worden met de tijd!
Als je besluit te updaten, abonneer je dan op dit onderwerp, want ik zal het bijwerken om software-update-informatie en bestanden op te nemen.
In het archief vind je een handleiding hoe je het moet gebruiken.
Het is een heel eenvoudig proces en je hebt maar één lege SD-kaart nodig van 8-32 GB, FAT32 geformatteerd.
Na het activeren van de MMI kun je de nieuwste navigatiekaarten gebruiken.
Hier is een lijst met ondersteunde versies, het is getest op vele meer, maar voor nu heb ik besloten de volgende op te nemen.
Als je software niet op de ondersteuningslijst staat, stuur dan de back-up die de activator zal maken en ik zal deze toevoegen. Zorg er altijd voor dat je de nieuwste versie van de activator gebruikt.
Als je het om de een of andere reden niet werkend krijgt volgens de handleiding, is het waarschijnlijk dat je unit al is gepatcht.
Neem in dat geval contact met me op en ik zal zien wat ik eraan kan doen.
Houd er rekening mee dat ik dit in mijn vrije tijd doe en dat betekent dat ik niet 24/7 beschikbaar ben
De kaart van MHS2/MST2(binnenkort beschikbaar) is niet geïnstalleerd, je kopieert de kaart op SD en steekt deze gewoon in de unit. Als de codering oké is en de fecs als geldig worden weergegeven, zal de kaart werken.
Zo simpel is het
Waarschuwing: Zorg er altijd voor dat je de nieuwste versie van de activator van dit onderwerp gebruikt. Ik zal gratis (zonder verzendkosten) elke unit repareren die kapot is gegaan door het gebruik van de originele activator! Ik zal elke herstelactie in rekening brengen die gebruik heeft gemaakt van een kloonversie van deze activator, gemaakt door "professionals"
Geniet
De juiste activator voor Audi MHS2 systemen gemaakt door Delphi.
Het is het resultaat van diepgaande systeemanalyse en wat goede reverse engineering.
De tijd is gekomen en ik heb besloten om het te delen!
Nu is het gratis beschikbaar voor iedereen!
In tegenstelling tot de gelekte versie van de activator is deze getest en al geruime tijd in gebruik.
Je verliest niet de mogelijkheid om aangepaste POI's te installeren en het zal zeker je legale functie-activeringscodes niet beperken.
Ik kan niet garanderen dat het op elke MMI zal werken, maar ik heb nooit problemen gehad sinds ik het in 2016 heb gemaakt.
Ongeacht wat sommigen zeggen, een update van de MMI is niet verplicht. Dit is volledig aan jou.
Als je MMI goed werkt en je hebt geen problemen opgemerkt, dan kun je dezelfde versie blijven gebruiken.
Geloof me, ik ken deze systemen van binnen en van buiten.
Zoals je hieronder zult zien, is de lijst met ondersteunde versies behoorlijk lang en zal alleen maar langer worden met de tijd!
Als je besluit te updaten, abonneer je dan op dit onderwerp, want ik zal het bijwerken om software-update-informatie en bestanden op te nemen.
In het archief vind je een handleiding hoe je het moet gebruiken.
Het is een heel eenvoudig proces en je hebt maar één lege SD-kaart nodig van 8-32 GB, FAT32 geformatteerd.
Na het activeren van de MMI kun je de nieuwste navigatiekaarten gebruiken.
Hier is een lijst met ondersteunde versies, het is getest op vele meer, maar voor nu heb ik besloten de volgende op te nemen.
Als je software niet op de ondersteuningslijst staat, stuur dan de back-up die de activator zal maken en ik zal deze toevoegen. Zorg er altijd voor dat je de nieuwste versie van de activator gebruikt.
Alleen bijna elke versie die er is!
Neem in dat geval contact met me op en ik zal zien wat ik eraan kan doen.
Houd er rekening mee dat ik dit in mijn vrije tijd doe en dat betekent dat ik niet 24/7 beschikbaar ben
De kaart van MHS2/MST2(binnenkort beschikbaar) is niet geïnstalleerd, je kopieert de kaart op SD en steekt deze gewoon in de unit. Als de codering oké is en de fecs als geldig worden weergegeven, zal de kaart werken.
Zo simpel is het
KAART 2022/2023 -> 11,64 GB bestand op MEGA
KAART 2023 -> 11,82 GB bestand op MEGA
KAART 2023/2024 -> 12,23 GB bestand op MEGA
KAART 2024 -> 12,02 GB bestand op MEGA
Activator -> 2,56 MB map op MEGA
Activator -> MS2p Activator By Congo
Waarschuwing: Originele versie is slechts één en is te vinden op de onderstaande link.
Elke andere versie met andere namen erop of "autobackup" shit ... wordt niet ondersteund door mij.
Als je besluit het te gebruiken, controleer dan het forum, er zijn meer dan 50 gevallen van kapotte units door die shit!
Activator -> 3,12 MB map op MEGA
Elke andere versie met andere namen erop of "autobackup" shit ... wordt niet ondersteund door mij.
Als je besluit het te gebruiken, controleer dan het forum, er zijn meer dan 50 gevallen van kapotte units door die shit!
Activator -> 3,12 MB map op MEGA
MHS2_ER_AU_K0129 -> 2,09 GB bestand op MEGA
MHS2_ER_AU_K0471 -> 2,53 GB bestand op MEGA
MHS2_ER_AU_P1242 -> 2,55 GB bestand op MEGA
MHS2_ER_AU_P2035 -> 2,54 GB bestand op MEGA
MHS2_US_AU_K0471 -> 1,02 GB bestand op MEGA
MHS2_US_AU_P1242 -> 1,01 GB bestand op MEGA
MHS2_US_AU_P2037 -> 1,02 GB bestand op MEGA
MHS2_ER_AU_K0471 -> 2,53 GB bestand op MEGA
MHS2_ER_AU_P1242 -> 2,55 GB bestand op MEGA
MHS2_ER_AU_P2035 -> 2,54 GB bestand op MEGA
MHS2_US_AU_K0471 -> 1,02 GB bestand op MEGA
MHS2_US_AU_P1242 -> 1,01 GB bestand op MEGA
MHS2_US_AU_P2037 -> 1,02 GB bestand op MEGA
Software update instructie -> 720,9 KB bestand op MEGA
Na het gebruik van de activator accepteert de unit gewijzigde meta.
Wat je moet doen is de meta van 1242 nemen, eventuele SupportedTrains of BlockedTrains verwijderen en dan MetafileChecksum vervangen door skipMetaChecksum.
Bijvoorbeeld met de meta van 1242:
Verwijder deze twee regels
BlockedTrains = "MHS2_EU_AU_P01*,MHS2_EU_AU_K01*"
MetafileChecksum = "cd15b1487917b24e0ca50e0716bfa3d6dd7d710d"
En voeg deze twee toe:
EnableUserDefinedSWDLMode = "true"
skipMetaChecksum = "true"
Zorg er vervolgens voor dat alle componenten zijn geselecteerd, het absolute minimum is - MCM,78K0R,AP_ZR_HIGH1,TNRREF. Het is goed om SpeechRes,SpeechAppRes te selecteren.
Houd er rekening mee dat als er iets misgaat, je het misschien niet zelf kunt repareren en het naar mij moet sturen.
Wat je moet doen is de meta van 1242 nemen, eventuele SupportedTrains of BlockedTrains verwijderen en dan MetafileChecksum vervangen door skipMetaChecksum.
Bijvoorbeeld met de meta van 1242:
Verwijder deze twee regels
BlockedTrains = "MHS2_EU_AU_P01*,MHS2_EU_AU_K01*"
MetafileChecksum = "cd15b1487917b24e0ca50e0716bfa3d6dd7d710d"
En voeg deze twee toe:
EnableUserDefinedSWDLMode = "true"
skipMetaChecksum = "true"
Zorg er vervolgens voor dat alle componenten zijn geselecteerd, het absolute minimum is - MCM,78K0R,AP_ZR_HIGH1,TNRREF. Het is goed om SpeechRes,SpeechAppRes te selecteren.
Houd er rekening mee dat als er iets misgaat, je het misschien niet zelf kunt repareren en het naar mij moet sturen.
Dit document en de activering worden door DE PROVIDER "as is" en "met alle gebreken" verstrekt. DE PROVIDER geeft geen verklaringen of garanties van enige aard met betrekking tot de veiligheid, geschiktheid, afwezigheid van virussen, onnauwkeurigheden, typografische fouten of andere schadelijke componenten van dit document. Er zijn inherente gevaren verbonden aan het gebruik van software, en u bent er zelf verantwoordelijk voor om te bepalen of de procedure die in dit document wordt beschreven compatibel is met uw apparatuur en andere software die op uw apparatuur is geĂŻnstalleerd. U bent er ook zelf verantwoordelijk voor de bescherming van uw apparatuur en back-up van uw gegevens, en DE PROVIDER is niet aansprakelijk voor enige schade die u kunt lijden in verband met het gebruik van de informatie in dit document. U bent er ook zelf verantwoordelijk voor alle wijzigingen aan de software van het MMI-systeem, DE PROVIDER is niet aansprakelijk voor enige claims van de leverancier van uw MMI-systeem met betrekking tot het gebruik van software van derden op het MMI-systeem.
Verkoop van dit document en activering is verboden.
Het opnemen van deze activering of delen ervan in andere tools mag alleen gebeuren na contact met mij.
Pogingen om de bestanden te wijzigen kunnen het systeem onbruikbaar maken.
Verkoop van dit document en activering is verboden.
Het opnemen van deze activering of delen ervan in andere tools mag alleen gebeuren na contact met mij.
Pogingen om de bestanden te wijzigen kunnen het systeem onbruikbaar maken.
Waarschuwing: Zorg er altijd voor dat je de nieuwste versie van de activator van dit onderwerp gebruikt. Ik zal gratis (zonder verzendkosten) elke unit repareren die kapot is gegaan door het gebruik van de originele activator! Ik zal elke herstelactie in rekening brengen die gebruik heeft gemaakt van een kloonversie van deze activator, gemaakt door "professionals"
Geniet